2020年4月24日《仰望家書 – 許銘仕》

WhatsApp Image 2020-04-21 at 9.48.27 PM

《人生很苦 人心不苦》
最近生活令你覺得最辛苦係咩呢?我之前睇過一啲文章關於佛教既人生觀,當中提到人生中有四苦。睇完之後發現基督教看待呢啲苦既方法更勝一籌。(我抽左其中兩個苦出黎分享)

第一苦「看不透」
社會中無時無刻都發生好多令人難以理解既事情,存在好多既不公義。人與人之間既相處,亦有時令人好難觸摸,因為我地唔可以知道人地心入面諗咩。對於自己既前途,我地又唔可以一目了然。好多事情令人陷入猜測同疑惑之間,亦搵唔到答案。

第二苦「放不下」
過去自己犯左既錯或者一啲唔開心既經歷,留下深深既創傷,事情所帶動既情緒係心入面不斷循環。又或者有冇一啲事情既對錯,如果以客觀黎睇必然係自己啱,但到依家都未能為自己辯護,而耿耿於懷呢?

人生既苦係必然難以避免,有人選擇逃避,有人選擇靠自己意志捱過 。但對於基督徒黎講,我地有依靠既對象—上帝。當我地唔明白既時侯,選擇依靠上帝,我地就會透過讀經靈修祈禱(屬靈三寶),去認識上帝既真善美,了解佢既旨意,從而擴闊自己睇事物既角度。所以,屬靈三寶可以幫助大家係受苦之前(或者依家身處係痛苦之中),預備一顆喜樂而堅強既心去面對事情。願大家係呢一段不能相見既日子,抽更多時間認識&親近上帝。

最後送段經文比大家~
喜樂的心,乃是良藥,憂傷的靈,使骨枯乾。箴言17:22

主內
仕仕